Het internet staat er vol mee; sites die jou vertellen welke stappen jij moet nemen om online jouw producten te verkopen. Maar wat nou als die producten niet zomaar producten, maar levensmiddelen zijn?
Er komt een hoop kijken bij het leveren van versproducten. Hoe kun je succesvol de overstap maken naar de B2C online foodindustrie met een eigen webshop? Je leest het in ons uitgebreide whitepaper.
ONLINE
71% van de Nederlanders heeft in de eerste helft van 2020 een online aankoop verricht. Dit is 11% meer ten opzichte van 2019. Deze lijn blijft zich positief ontwikkelen. In 2020 is er online 43,5% meer omgezet dan in 2019, de hoogste groei sinds het begin van de statistiek onlineverkopen in 2014.
Maar nu komt pas het écht goede nieuws. Maaltijdverkopen staat op nummer 2, in de online aankopen top 3! (Bron: CBS).
WHITEPAPER
Wil je de overstap maken van de B2B naar de B2C foodmarkt? Of juist jouw onderneming laten groeien? We helpen je graag op weg, met concrete tips en praktische handvatten. Download de whitepaper en ga direct aan de slag!
Online foodverkoop
De online foodindustrie groeit hard, onder andere door nieuwe ontwikkelingen op het gebied van technologie, e-commerce en consumentengedrag. De stap van de B2B naar de B2C-markt is door het toedoen van de Coronacrisis al door vele voedselproducenten genomen. Deze partijen gingen je voor.
Gemaakt door Prospactive
©FOOD E-COMMERCE 2022